جایگزینی سامانه پشتیبان پاسخگویی به مشکلات در حوزه آرایشی و بهداشتی
جایگزینی سامانه پشتیبان پاسخگویی به مشکلات درحوزه آرایشی و بهداشتی اطلاع رسانی شد.
با توجه به عملیاتی شدن سامانه جدید تیکتینگ به آدرس khedmat.fda.gov.ir از تاریخ 1403/02/23 این سامانه در حوزه فراورده های آرایشی و بهداشتی جایگزین سامانه support.ttac.ir میگردد و شرکت ها می بایست مشکلات خود را از طریق این سامانه اعلام نمایند . شایان ذکر است شرکت هایی که تاکنون در این سامانه ثبت نام ننموده اند می بایست ابتدا از طریق ثبت نام حقوقی و صرفا از طریق اطلاعات مدیر عامل شرکت اقدام به ثبت نام و سپس ثبت تیکت نمایند.
ارسال به دوستان